6. juli 2012 – Halong Bay

Dagbog fredag den 6 Juli

Stod op klokken seks og pakkede vores rygsække. Spiste morgenmad klokken syv, jeg fik en
pandekage(; Klokken kvarter i otte sklle vi være henne på rejse bureau’et så vi kunne komme
med bussen hen til den båd vi skulle på cruise på… Vi var alle syv færdige med spise og gik
hen til bureau’et. Der sad vi så og ventede i 3 kvarter på busen, fordi den var en halv
time forsinket… Det tog 4 timer at køre ud til båden. Jeg sov lidt af vejen.

Da vi kom ombord var der frokerst, kedeligt og ikke så godt mad, bare fisk og fisk…
Kloken halv fem Skulle vi ud og se en grotte, den var flot, efter vi havde set den skulle
vi ud og sejle i kajak, mor og Theodor sejlede sammen og Silja og jeg sejlede sammen, det
var faktisk ret sjovt! Vi sejlede ind i to små klippehuler, det var ogå flot,
Vi kunne ikke nå at sejle mere end 30 minutter, dsv.
Så kom vi over til en strand, mega lækker strand! Der kunne vi også kun bade i 30 minutter..
Det var sjovt at svømme rund og lege i vandet lige indtil jeg blev brændt af en brandmand..
Det gjorde fakisk mega ondt! Har ikke prøvet det før..

Klokken halv 8 skulle vi spise aftensmad, der fik vi nogle kedelige pomfritter og noget
kedelit fisk..
Da vi havde spist kunne vu fiske efter blæksprutter xD Det var kun os syv danskere der
fiskede. Det var ret hyggeliget at sidde der og fiske xD Ca klokken 22 gik vi alle sammen
i seng, efter en god dag(;

//Emilie

This entry was posted in Emilie's dagbog. Bookmark the permalink.