2. juli 2012 – Hong Kong Hanoi

Mandag den 2 Juli

Stod op og spiste morgenmad på MC. D xD Mor og far skulle ud og købe noget til mors kamera,
så Silja, Theodor og jeg blev på hotellet mens de var væk, først gik vi ned på en legeplads
og legede lidt, så gik vi ned på Mc. D og spiste en is, den smagte godt(;
Så sad vi bare på hotellet, vi havde ikke noget værelse fordi vi havde chekket ud, men vi
fik lov til at sidde ned receptionen..

Klokken 15 var mor og far tilbage, de havde købt en kameralinse, kamerastativ og en blitz..
Da vi havde taget vores rygsække på skulle vi skynde os hen til en bus, for at komme hen
til lufthavnen. Da vi kom til lufthavnen skulle vi chekke vores bagage ind, der var en
masse bøvl med vores visum til Vietnam, fordi at ham vi ar fået det ved hvde glem at sende
nogle eget vigtige papiere til os! Det brugte vi ca. 1 og en halv time på:/ Far købte
sim-kort til sin mobil så han kunne ringe til Vietnam og få ham til at sende papierne til
os.. Så fik vi endelig papierne og fik det printet ud så vi kunne komme afsted..
Vi skulle løbe for at nå flyet.. Så skulle vi med en bus for at komme ud til gaten, tog
omkring 5 min. Da vi kom hen til gaten stod der en med et skilt hvor der stod final call
på… Ikke smart xD Vi var de sidste fem der manglede at komme på flyet.. Men vi nåede da
at komme med(;

Så skulle vi flyve 2 gange for at komme til Hanoi, turene gik godt og vi kom til vores
holet 01:30, så vi var meget trætte og gik i seng!

//Emilie

This entry was posted in Dagbog, Emilie's dagbog. Bookmark the permalink.